Sista veckan !!

Nu är det bara dagar kvar till vi flyttar in. GUD så skönt det ska bli !! Tyvärr innebär det ett sjukt tempo med allt vad packande och körade heter. Är ganska slut !!

Idag har jag satt upp gardiner i några rum. Skulle ju tagit foto kom jag på ;) Får göra det ju. Har packat upp alla kartonger som tillhör köket och ställt in på rätt plats.
På onsdag blir det mer gardin och gardinstångs inköp !! Galet mycket fönster ;)

Barnen är i uppror, alla bråkar, alla är nosiga och spydiga. Inte en kotte är sammarbetsvillig :( Dom känner väl av min stress och använder det på "bästa" sätt. Givetvis har dom sina ljusa stunder, men dom är lätträknade !!

En klen men trotts allt uppdatering :) 

Kommentarer
Postat av: Therése

KUl! Skönt att få en skolbuss och slippa leka taxi själv. Vad ska Du ha för färg på gardinstängerna. Jag tror jag har en hel hög som bara står hemma... har inte fler fönster att sätta upp dem i. De är svarta.

2010-10-20 @ 09:56:11
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0