Ååååhhhh !!

Ibland vill man bara skrika ut saker, ROLIGA saker !!
Varför ska roliga saker vara så hemliga !? Nu ska två väldigt nära människor ha bebis <3 En ploppar ut i juni och en i juli.... Babyboom !!
Det var ÅR sedan jag kände att jag verkligen blev glad och kände lycka över andras graviditeter. Känslan är tillbaka och det är bara underbart !!

Juli bebisen hoppas jag blir två bebisar :D och Junibebisen hoppas jag blir en liten kille :)
Myyyysigt !!

Nu fick jag ju skrika om det lite iaf :)


Kommentarer
Postat av: Magda

Åh vad skojigt!!! Jag hoppas jag kommer att få se en liten nykläckt nu när jag kommer hem;)!!! Tycker oxå att det e mysigt helt plötsligt;)!!!!

2011-12-15 @ 01:03:38
Postat av: janice

kan inget annat än hålla med :-P fniss

2011-12-15 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0