Kaffe på maten :)

Sitter i soffan och dricker min latte :) Har precis käkat, Cornelias val idag. Sprödbakad torsk, gröna ärtor, dillsås och potatis. Hon satt hela måltiden och kärleksförklarade sig till sin talrik mat !
Den ungen äter annars havregrynsgröt alla dygnets måltider så det var ju skönt att maten gick hem idag ;)

Jag är så himla spännd på hur "Skitungarna" i Uganda ska reagera på allt som skänkts till dom !! Tetrapac sponsrade ju allt vi skänkt ner till Uganda !! Vilket underbart företag <3
Men tullen i Uganda la beslag på sakerna och krävde betalning för dem. Det vägrade Emma och nu har dom äntligen fått loss sakerna :D Jag har varit på deras blogg 5 gånger i timmen sen igår !! Jag vill seeeee !!

Imorgon bär det av till Ullared !! Julklappar ska inhandlas i mängder !!

Nu- tvättstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0