Kan inte sova.......

Är sjuk, hela högersidan på mig värker. Värst bak örat och ner i nacken :( Cornelia och jag har legat och gnällt på soffan hela kvällen..... Tills hon tappade rösten.... Då gick jag in å la mig i min säng för att försöka sova. Omöjligt !!
Så jag bloggar väl lite istället då.......
Kan börja med att berätta att det är superjätte dunder rea på PartyLite !! Upp till 70% på mängder av produkter, så vill någon glo i en katalog så kan jag maila eller lämna i pappersform :) Bara säg till !!
Vad ska jag forsätta säga då ??
Att det blir tufft att stiga upp 6.00 och få iväg barn !? Värre blir nog att jobba :( Äh, bara att gneta på, handlar bara om 4 timmar ju... Det överlever jag :)
Nä men jag ger väl sömnen ett försök till då........
natti (hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag vill ha katalogen!?

2011-12-13 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0