Tjoss !!

Idag ska det firas med underbara vänner :)
Tyvärr är jag inte ett dugg bättre än ! Snarare tvärt om....
Två nätter med hosta som gör att jag inte får en blund :( Stackars Mogge har nog inte fått många timmar i natt han heller.
Jag gick ut i soffan vid 8 tiden, ligger här än. Tänkte att han ska få sova några timmar ostört, stackarn.
Själv hoppas jag på att hinna lägga mig något timme i eftermiddag !!

Ostbomben till ostbrickan är klar. Köttet ska läggas i marinad någon timme. Synd att jag glömde köpa den igår (igen), alltid godare med ett dygn i marinad ju. Vitlökskrämen snor man ihop snabbt och potatisgratängen är färdig i påse ju :) enkelt och bra, ska bara lyxas till med lite extra ;)

Baka kladdkaka kan jag göra nu på förmiddagen....
Smördegs muffinsen är med lätta att sno ihop. Färdiga plattor, blanda lax, dill, ägg och grädde, krydda. Grädda.
Jag har gjort det enkelt för mig :) Det är jag riktigt nöjd med :D

Hinner nog slumra mellan 14-17 ?? Städat är det, så den biten slipper jag. Vika gårdagens tvätt måste jag hinna med bara....
Jo, jag har nog koll på dagen :)

Så Gott Nytt År på er alla :) Hoppas ni får en lika underbar nyårsafton som vi tänker ha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0