Sportlov !!

ÄNTLIGEN är det lov igen !! Jag ör en såndär korkad mamma som älskar när mina barn har lov !! Älskar att få vara med dom hela dagarna utan en massa måsten, läggtider och läxor. Lite knökigt blir det dock nu när jag jobbar med, men det löser sig. Får jobba igen lite timmar nästa vecka :)

Nu ska ni få hjälpa mig att hjälpa lite.... Min kusin och hans fru tävlar om att vinna en resa. Nu är det slutspurt och dom behöver alla klick dom kan få ! Klicka här och hjälp dom !!

Helgen som gick nu, den har varit en höjdar helg ! Som sagt så kom Pernilla, Thomas och barn hit i fredags och käkade.
I lördags åkte jag och de stora tjejerna in till stan å shoppade. Kläder, kläder, kläder :) Alla ungarna växer mängder nu !
På kvällen skulle vi till Nettan och Fredrik och Flisan skulle få ha lite kompisar här hemma... Vi åkte iväg och Flisans  kompisar kom.
När vi sen satt i Bjärlöv och käkade så kom Mogge på att han nog ville dricka lite öl, så han körde hem och hämtade. När han kliver in genom dörren så möta han av en mängd folk, äldre än Flisan, drtickande på öl och sprit.
Dom åkte ut med hull och hår ! Stackars Flisan och Isabelle va helt knäckta ! Snorungar hade spridit att Flisan var själv hemma och äldre ungdomar kom hit och började festa. Nu lär det inte bli fler kompiskvällar här hemma mer. Även om det inte var Flisan som hade tagit hit killarna så tänker jag INTE ta den risken igen.

Flisan och Isabelle fick vara hemma hos Isabelle reseten av kvällen.
När lugnet lagt sig så fortsatte vår kväll hos Nettan och Fredrik. Vi år tre rätters (mmm, så gott) och kollade melodifestivalen.
Allt kaos hade gjort min lilla nervösa Cornelia hade tok ont i magen, så vi åkte hem redan vid 23.30.
När vi hämtade upp Flisan på vägen hem (taxi) så ville Helena att jag skulle komma in å dricka lite vin... Nää, jag vågade ju inte gå hem sen ju.
Ångrade mig väl hemma, så Helena kom hit och vi drack vin och hade riktigt roligt.

Dock låg jag hela dagen igår *s* Men det var det helt klart värt !

Nu är det dax att fixa lite med allt jag inte gjorde igår. Elda så vi inte fryser ihjäl.... Sen ska vi vara på bio klockan 13.00 :) Ja, jag och Mickan å Isacc. Dom stora ska gå själva sen ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack<3! :)

2011-02-21 @ 11:10:49
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0