Drömmer mig tillbaka

Till vår turkiet resa...... FY va jag vill resa utomlands igen. Ska man åka till Grekland nu efter sommaren eller ska man spara i två år och åka till Tahiland ??

Alex på golvet, Mogge i hissen :)

Brände mig ganska bra ;)

Varm oboy i 40 graders värme...

Uppe på ruinen

Bananplantagen

Upp för miljoner trappor i bergen, för att besöka en grotta

Nere i grottorna

Kamelridning

Fikapaus vid poolen

Mogge spelar... ehhh... nått ??

Nä, det går inte vänta två hela år till nästa gång !?


Kommentarer
Postat av: Linda

Så roligt att du hittade in till mig och dessutom lämnade ett spår efter dig.

Så ni drömmer också om en utlandsresa, vi med...men jag försöker hejda mig och tänka att om vi sparar pengar så kan vi komma längre, målet är att julen 2012/2013 kunna åka till thailand en månad eller 2.

Ha en fin lördagskväll.

2011-01-15 @ 18:28:41
URL: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0