Galet trött !!

Jag har mått pyton hela denna veckan. Känns som jag har feber hela tiden, huvudet har dunkat koonstant och orken har varit noll... Det vill inte riktigt ge med sig heller...
Aja, jag överlever nog detta med.

Jag va ju på Ikea idag... Det var en "måste köpa" runda idag. Ingen sådan därade "jag shoppar för att skojs skull" runda :( Men jag kommer vara glad imorgon när alla sängar står på plats och mina bokhyllor står fint i mitt syrum :)
Ska åka till Lions på lördag morgon och hoppas på ett bra och stort bord som jag kan sitta och sy vid. Möjligen hitta någon "pinnastol" med ?? Behövs.......

Näää... nu ska jag locka in katten och ringa min finaste <3 för att mysigt gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0