Glömde äta :(

Varför ?? Jo, för jag snabbade mig få klart allt som ska bli klart innan läggdags så jag kunde se Halv åtta hos mig, Restaurang i vårt vardagsrum och så samma program igen, fast i england.
Inte nog med att klockan var 15.30 sist jag åt..... Jag har plågat mig med massa matprogram !! Eller plågat... Jag märkte ju inte att jag var hungrig så....
Aja, Lina skäller på mig på facebook och säger att jag kan ta en lätt kvällsfika så jag inte blir så sur å grinig ;) Får kanske lyda hennes råd och hälla i mig lite lätt yoggi ??

Jag var och tjuv-vägde mig idag. Jag hade minsann gått ner... Om jag ska lyckas så måsta jag i snitt gå ner 0.9 i veckan... Var väl inte några summor på vågon som fick mig att hoppas på att nå det målet denna veckan men ner är ju ner :D

Saknar min symaskin massor nu... Har inte sytt ordentligt sen i sommras. Gjort lite dock kläder till Mickan, nått kuddfodral å så, men inget riktigt kul !!
Ja... viss påverkan KAN ju komma ifrån att min svägerska (tror jag det blir ? Mogges brors fru) har varit hos vår svärmor och fått tyger och inspiration. Jag minns när jag började sy.... Henns syrum var HIMMELRIKET och man ville inte gå ut ifrån det !! Ja, det är så än idag om jag ska vara ärlig *s*
Jag försökte flirta men min fina man om att köra upp till hans mamma och hämta hem den nu på söndag. Ja, hon har den för den har servats i butiken den köptes. Där uppe i skogarna ;)
Meeeeen det gick inte. Just nu minns jag inte varför ?? Något han skulle göra kanske ?? Eller ?? Undra om han sa att det inte gick ?? Bahh.... jag är senil !

Nä, nu ska jag ut i köket å ta lite yoggi, släppa hundarna på sista kisserundan och sen surfa runt på sybloggar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också skrivit om halv åtta hos mig på min blogg. Jag tycker det börjar bli lite överdrivet, tycker inte du det?

2011-01-15 @ 20:23:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0