Fördriva tiden...

Mogge sover.... stackarn är helt slut efter en jobbvecka. Väckte honom vid 10.30 idag och han somnade 23.10 nu ikväll.
Han kommer sova länge imorgon med om jag känner honom rätt ;) OCH somna tidigt på kvällen...... Skönt att han får sova ut !!

Imorgon ska jag på 40 års galej. En jobbarkompis som ska fira lite.... Ska bli kul !! Vet inte vad jag ska ha på mig bara... Inget passar mig, jag är om möjligt ännu fetare nu än i sommras !!! Pest och pina !!
Måste ner.......
Jag har gjort det förr, jag kan göra det igen ;)

Ska passa på att lägga in lite bilder nu när jag äntligen har en dator, såhär nattetid ;) Kommer i en salig blandning nu....
Isacc åker morbror Kims faaarliga moped ;)
Skrev ett inlägg för ett tag sedan om att vi va ute å gick och sen grillade... Här är vi ute och utforskar världen runt vårt hus... Ser ni det där i bakgrunden ?
Pojkarna rullade mer fram än gick....  Här ligger dom i bakhåll eller något *haha*
Tjejerna ser oftast ut såhär nu för tiden. Båda tränar gymnastik och jag håller på att bli galen på alla volter och akrobatiska övningar som utövas både inne och ute !! Men duktiga är dom !
Bosse och Hilda :) Våra fina fina underbara kisar har fått span på något ;)
Näää....... ska man sova lite kanske ?? Jupp... det ska man nog !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0