Jag är beroende !!

Biggan ( som det hette när jag var ung) är så galet bra i år !! Eller nu, denna gången när jag är gammal ;) JISSES va kul jag har mellan 22.00 och 23.00 !! Underbart härliga karaktärer :) Jag är helt klart beroende !

Ligger i sängen och väntar och väntar !! Min Mogge kommer hem idag !! En torsdag :) UNDERBART !!  Imorgon ska han få sova heeela dagen. Tänker ringa och väcka honom vid 12.30. Barnen är hemma vid 13.20, så ham hinner vaknar till menar jag.

Ser det jag skriver märkligt ut så är det för att jag ser intye ett skit at det jag skriver ! Något har hönt med bilden, bokstäverna är små som myrskit !! Å sen är stora delar av skärmen svart... för at Mogge har trampat på denna datorn... haha!!
Ska lägga in en bild från iphonen sen, så ni får se hur illa det är ;)

AAaahhhhhhhhhhh vilken tid det tar för karlen å komma hem !!

Imorgon är det sista dagen för Flisan på sin praktik. Vilken hon gör hos mig.... Vi har haft två toppen dagar redan.... hehe...... Idag körde vi vilse... skulle till Tyringe, hamnade i Osby...

Nu låter det som en bil på gården !!! Wwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0