Onsdag = förbereda inför helgen dag...

Plocka undan nu på kvällen så det bara är att dammsuga och torka golv när jag kommer hem från jobbet imorgon. Planera maten i helgen så jag kan köpa hem allt på väg hem från jobbet. Som tur är så ska det bara ätas middag på fredag denna helgen.
Lördagen bjuder på restaurang för hela familjen och på söndag är det kalas med fika här hemma, då kommer det bli pizza från pizzeria till middag.
Men fredagens mat ska ju ändå shoppas och göras. Vi får hem finbesök ;) Så jag har haft lite ångest över vad det ska bjudas på. Men kan man bjussa på Moussaka och feta sallad ?? Å cheesecake som efterätt ?
Jag vill ha något som går att förbereda och det går ju med båda dessa :)

ect 178.236.70.209:27015;password olleisacc
Mumma :)
Sen ska det spelas RISK och JAG ska vinna i vanlig ordning :)
Helgens kalas som ska hållas är för Cornelia som blir 11 år !! Hon fyller på tisdag, men vi firar lite innan. Hade vi väntat till nästa helg så hade det blivit lite för nära Olivers kalas.... Man vill hinna andas lite mellan kalasen ;)
Men vad ska jag baka då ??  Bahh.... inte kul ¨baka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0