Underbar dag !!

Vilka otroliga vårkännslor man får så fort solen visar sig !!

Kollade in fejjan som vanligt innan man drog sig ur sängen. Där hade Miian skrivit om sina planer för dagen, ut å gå och grilla korv.
Den ideen snodde vi rakt av !!! Vi tog oss en tur runt mellan åkrar och järnvägsspår *s* Inga naturupplevelser direkt, men nog så kul för det. Insåg att det blåste aningen för mycket för att sitta på en åker å grilla, så vi tog vår tur och sen gick vi hem å grillade.
Ett gäng grillade korvar, några korvbröd och ännu fler marshmallows gick det åt :)

Jag fotade mängder, men nu hittar jag inte sladden så jag kan föra över bilderna :( Hmmm...... Men jag tänker lägga in dom så fort jag hittar den sen ;)

Mogge ska förmodligen iväg och dricka öl med grabbarna ikväll, så jag å barnen får en helkväll med melodifestivalen utan invändningar från honom ;) Ska ladda upp med massa "ätemys", tvinga Mogge att bära upp ved så vi kan ha go brasa och hoppa i myskläderna och bara NJUTA !!

Nu ska jag förbereda käket till ikväll. Marinerad ytterfile, potatisgratäng och sallad. Mumma :)

Ha en tokigt skön dag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0