Slappedag !!

Flisan har precis upptäkt att det är något fel på hennes knä. Hon blev sparkad på matchen hon spelade i går... Många spekulationer gjordes och fantasin flödade...
Just här får hon en fot av Cornelia ;)

Cornelia hade sketkul och trissade vidare
Flisan hade inte llika kul....
Ser ni ?? Här har Flisan kommit på vad felet är med hennes knä !! Det är BENET som håller fast knäskålen som har släppt !!
Mmm..... Ibland har hon sina ljusa stunder ;)
Mammas lilla prins :) Pussas med mammlan om han får ett glas vatten :) Klart jag hämtar ett glas vatten då !
Snart är det dax att åka till Ingrid, mor min. Fira med Tacos tydligen, låter hur gott som helst !! Undrar bara hur vi ska få plats i henne pygme två ??
Ska försöka komma ihåg kameran. Måste uppdatera svärmor :) Fick höra att jag skrev lite för sällan, får vi ju ändra på !!
Kul rubrik dom skrev i Kristianstadsbladet då !! "Sex kräver planering" Jo, jag fattar att det skulle syfta på sex barn och samtidigt vara lite fyndigt... Men för dom som ser mig och bara läser rubriken... Hhmmm ja, va tänker dom ??
Äh, det bjuder jag på. Själv hade jag asgarvat om det var någon annan det handlade om ;)
Nähä, dax att ta sig ur soffan och i skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0