Berit och mera ;)

Jo, det blåste igår....
Rundan i trädgården i morse var ingen trevlig syn !!
Vetskapen om att jag inte kommer ha tv på hela veckan är deprimerande (parabolen har blåst ner) !! Kommer jag överleva en vecka utan halv åtta hos mig ??? TUR TV4 play finns ;)

Halva taket är utan takpannor, men det ska ordnas imorgon. Skjulet är enbart en hög bråte och ett träd har vält. På något vis har studsmattan lyckats snärja sig in i hela baletten med !
Vet inte hur bra det syns på bilderna. Det var mörkt ute när jag gick inspektions rundan ;)

Jaha, jag har jobbat idag. Handlat lite småsaker till barnens presentjulkalender. Det är inte lätt att hitta saker till Oliver för småpengar. Vill gärna inte lägga mer än 10 kr på de flesta presenterna. Sen är det ju dyrare någon gång då och då. 6 klappar om dagen blir dyyyyrt !
Ja, så hämtade jag Myran på vägen hem. Hon behövde sällskap tyckte Ingrid.
Otäck olycka hade hänt bara en liten bit hemifrån så vägen hem var avstängd. En personbil hade kört in i en lastbil bakifrån !?
Bara att vända och köra ett annat håll...

Och här är jag nu. Hemma :) Ska vila en stund nu, 20 min.. Sen ska killarna till tullen (skateboard och kick lokal) och jag tar väl tjejerna bort till Jennie och hälsar på en sväng.
Men innan vi kör ska ungarna få vars en säck i handen och spendera 15 minuter i trädgården så vi kan städa upp efter Berit. Hon har slängt ut våra sopor och skänkt oss lite av andras skit med !

Maten är bestämd. Taco gratäng !! Skönt när någon annan tar initiativ och bestämmer, tack Oliver :)

Nä men om jag skulle vila ögonlocken en sväng nu då ?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Mia!

Vilket underbart hus ni har!

2011-12-08 @ 09:03:04
URL: http://www.luckydays.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0