Mickan 7 år !!

Min minsta lilla bebis blev idag hela 7 år !! 7 år....
Det är så längesedan jag senast låg på förlossningen/BB. Tacka gudarna för det ! Värsta förlossningen jag varit med om, riktigt hemsk.

Hon har fått presenter och pengar i massor idag :) Jag kommer njuta lika mycket som henne när det ska shoppas leksaker för pengarna !!
Ingen av mina andra flickor har lekt med leksaker, hur knäppt det än låter. De har ritat och lekt roll lekar istället. Men Mickan hon leker för alla tre <3

Tårta har det käkats, en gigantisk med Trassel på :) Beställde den med "vanlig bild", sådär uppe på bara. Fick en med panoramabild !! Inte dåligt ;)

Men nu är det time för sängen, ögonen snurrar i huvudet på mig !! Om man nu kan sova... Lär blåsa ner takpannor i mängder i natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0