Frukost :)

Kokta ägg med majonäs och ost skivor, te med grädde och lite smör.
Det är svårt med smöret... Smör på kött är helt ok, men inte i kaffe eller te *blörk*

Igår dog en mamma här ifrån stan :( 7 eller 8 barn i åldrar med mina barn. Det var en tjej jag träffade mycket när vi va yngre, uppväxta på samma område (Näsby)
Fruktansvärt !!! Tänker massor på hennes barn och man, syskon och övrig familj.
Ångest :(

Usch ja..

Idag är det som vanligt jobb. Ska byta däck på bilen och hämta min dator som El giganten försöker lura mig med. Dåligt piss ställe det där !!! Service är inte deras starka sida och rädd om kundern är dom då rakt inte !
Twiii för dom !

Nähäpp, kläder på sen ut i kalla bilen å gasa mot jobbet. Ska hotta upp bilen idag, med min rosa rattmuff jag fick av Kim i julklapp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0