*pust*

Jag lever !!
Nu börjar magen bli normal igen :)  Sköter man inte ätandet så bli det såhär tydligen...... jag kommer aldrig strunta i att äta igen !!!

Idag blir det tivoliparken en sväng och sen till Mogges lägenhet och röja lite.

Städa lite här hemma, kalas på söndag ju. Ganska skönt att ha det gjort till helgen oxå. Har en del på schemat inför denna helgen :)

Ikväll kommer nog min darling hem *hoppas*

Sen frukost i soffan, myspys... annars är det FÖRBJUDET att äta i soffan... Isacc fick panik innan :S "Mamma, jag spilde en smula i soffan!!"
Stackars ungar !! Soffan är helig här hemma !!

Nähä, ta tag i sitt liv och måla på ett ansikte ??? Varför är jag så seg jämt ?? 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha....Tivoliparken och inte säger vi till Sara nej! Här är man fri och kunde följt med, men nej, vill ingen ha en med så......blink

2008-07-16 @ 15:35:11
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Janni

skönt att du mår bättre igen=)

2008-07-16 @ 18:14:24
Postat av: Pernill@

Hmm jag sitter här hemma med en stor pool men ingen kommer hit och våldgästar mig......

Stackars mig...

2008-07-16 @ 21:08:36
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0