Känner för att röja !!

Som vanligt efter att jag legat sjuk :)
Tror att det är min räddning ibland. Att jag blir sjuk ibland !! Då MÅSTE jag varva ner och så fylls jag upp med MÄNGDER av energi sen !!
Ja, jag är inte helt frisk, men iaf så är jag inte sängliggande :)
Hmm... fast det var jag inte igår heller, på dagen. Då rallade jag å kidzen runt på loppisa, utan att hitta något dock. Åååhhh å mamma som däckade i massa feber så fort vi kom hem igen. Typiskt mig det där.....

Skulle varit på kräftskiva på kvällen hos min syster Anja. Det sket sig fett kan jag säga :( Så himla drygt, jag som har hasat här hemma i en vecka med sjuka barn skulle äntligen så lite vuxensällskap.....
Men what the fuck.... jag fick ju mer tid för mitt FarmVille ;) Heheh.....

Nu är det dax för mig och min finaste MAN (min man, helt sjukt *lycklig*) hämta lite saker hos min farmor. Hon ska flytta och gör sig av med lite smått och gott ;)

Men får jag inte feber i eftermiddag så ska jag fixa och dona här. Så tänkte jag låta er kika in hos mig, i de rum som jag fått ordning på efter de nyinförskaffade möblerna !!

Hej på en stund :)


Kommentarer
Postat av: theresa

ÅÅÅ vad roligt det är alltid roligt att få nya saker.

ja det är nog ända för delen med att bli sjuk i bland :o)



Kram!!

2009-09-06 @ 21:43:18
URL: http://www.7barn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0