Cornelia


En hetlevrad cooling !!
Säger bara shit vilket humör denna tjejen har !! Hon är stentuff och låter inte någon sätta sig på henne... Ibland är hon lite för tuff, vid lite fel tillfällen.
Risken att det försvinner med åren är inte stor, jag är nämligen exakt precis sådan själv.
Detta är en minikopia av mig i mycket. I den åldern var jag säkerligen precis som hon. Nu på äldre da´r så har jag balans på mitt humör (oftast), det hoppas jag att min lilla illskpigg kan få lite tidigare än mig ;)
Men hon är inte bara arg, hon är minsann en solstråle med :) Ordningsam och vår egen minipolis !! Har ett extremt kontrollbehov !
Hon kommer komma långt i livet, vad hon än väljer att göra !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0