Mogge


Den finaste man som någonsin gått på denna jord, honom fick jag ;)
-74 så såg Mogge, eller Morgan som han heter, världens ljus i Tyskland. Han adopterades bort och hamnade på 9 olika fosterhem innan han fick komma till den familj som nu är hans riktiga, där han växte upp.
Han kör lastbil och ligger ute på sveriges vägar hela veckorna. Om helgerna kommer han hem och spenderar varje sekund han kan med barnen och sitt älskade Wii ;) Ja, och så klart med mig !!
Mogges motto och livs filosofi är "jag tar det sen" eller "bara sålänge".
Jag klarar mig inte utan min Mogge. Han är mitt allt och gör mig hel.

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

2009-03-17 @ 19:56:55
Postat av: Mamsingen

Kul du gjort det på bloggen. Gått genom alla barn och Mogge och dej. Du har verkligen fått till det.

Men att du skulle vara som Cornelia när du var liten kan jag inte hålla med om. Snarare som Flisan. Dej satte man på en stol med papper o kritor sen satt du där i timmar. Sen hade du lite Isacc också, tänkare. Detta synnerligen lugna och behagliga beteende varade tills du kom up i tonåren. Aj, aj sen kom Cornelia syndromet in, då blev det inte lätt att heta mamma. Men du har alltid varit förståndig och stått för vad du gjort, man har alltid kunnat lita på dig. (tror jag iallafall). Jag har aldrig varit orolig för att det skulle hända dig något. Trygga Mia, som oftast ringde hem och meddelade var hon var. På den tiden fanns det inte mobiler och det känns som det inte fanns så många räliga människor heller. Var kommer dessa ifrån???? Sov gott. Kram från mamsingen

2009-03-17 @ 20:05:57
Postat av: Mamsingen

2009-03-17 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0