Besvära dig inte..

Du har kommit till tals vad du ska. Vi kom överens om att du var klar med detta.... Ja, just det. Ska kanske förklara för dig oxå att det finns något som heter IP nummer. Det använder man för att se vem det är som skriver.....
Lite pinsamt för dig kanske ??? Men å andra sidan har jag redan förklarat att man INTE är annonym bara för att man komenterar annonymt.

Iaf, så kan du ta å lägga ner. Ditt namn är inte nämnt, ´jag är på ganska många bröllop varje år. Fixat mer än din möhippa. En hel del möhippor om jag tänker efter...
Du gör bara detta värre och mer pisamt för dig själv genom att fortsätta dina utspel......  Jag skiter i dig, jag vill inte ha med dig å göra och jag yttrar inget mer om dig, hur många annonyma komentarer du än slänger in. Publicerar dom inte heller.

LÅT MIG VA NÅGON GÅNG !!!!!!!!! Ska jag behöva säga upp kontakten med henne för att du ska bli nöjd !? ALDRIG !!! Kliv ur sandlådan snart och bete dig vuxet.


Så, jag lovar, kära läsare ;) Att aldrig mer, hur många komentarer och fjanteri som kommer in, ta upp ett ord tillägnat detta igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

usch är de fortfarande igång???=/! Du verkar också vara en nattuggla ;) hehe... Stackare som ska upp så tidigt varje dag = väl?

2008-08-28 @ 15:50:43
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Men duu låt oss läsa skiten så vi kan skratta åt henne !!!!

2008-08-28 @ 17:06:00
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0