Fjabbhue......

mmm... när ett ord, av ingen anledning alls poppar upp i huvudet, så måste det ju vara någon mening med det, eller hur ??
Å dagens pop up ord *bada bam bam bam baaaam* FJABBHUE !!!
Anledningen ?? Satt här och tänkte på Mogge, hur mycket jag tycker om honom. Tänkte att, jag måste blogga om honom, hur underbar han är !! Eller huuuur !!! Hur ofta sitter jag inte här och gullar om honom. Ni vet ju redan att jag knep den bästa av alla.... så varför älta ;)
Mm..... å då var tanken om mig själv, det mycket pompösa ordet, fjabbhue......
Å nu MÅSTE det kännas bra för alla, att jag delat med mig av mina inteligenta tankar så här på kvälls kvisten !!???

Men den inledningen så är det ganska uppenbart, jag är på mupphumör idag. Tur för Mogge att han inte kommer hem inatt *haha* Han hade fått tuppjuck på mig !!

Underbar nostagi !!

Dagen ?? Vakum !!! La mig 5.30..... Jag har diskuterat med mig själv nu, måste skärpa mig !!! INGA MER Gömda, Asyl eller Mia hemlighet om kvällarna !!!! Jag kan INTE slita mig. Måste bara få veta liiiite till, å så liiite till....... Makalös !!!!
Så jag och mig själv har bestämt att det är TOTAL FÖRBUD mot Mia Erikssons levende innan jag ska sova på kvällen.

JAHA !!!??? Nu ringde Flisan och ville ha en kattbebis..... Jag tänkte vara smart och låta Mogge vara den elaka av oss. Alltid jag som säger nej annars....... Hon fick ringa honom. Han sa ja *suck*
Så imorgon har vi en katt, en mus och en kanin....... å jag som LOVADE mig själv att INTE ha några djur här !!
Aja.. det blir nog bra. Kaninen ska jag hitta nytt hem åt. Han är så go och mysig, men jag är för blödig. Han biter på sladdar, inte alls mycket, men ändå. Å jag kan INTE se honom sitta i sin bur :(
Å sen så springer han å biter Oliver så fort han får syn på honom *haha*

Nä fyyy va snor trött jag är. Å fyyy va jag önskar att mitt konto var välfyllt. Å fyyyy va jag vill till Höör och shopa på fredag. Å fyyy va lack jag är på Knodd som hälde ut ALLT nybryggt kaffe. Å fyy vad jag önskar att jag hade kaffebönor.......

Nu är det ca 3 timmar senare och jag har fått kaffe !! Min sötegöte till son tog min fråga som en utmaning. Han kutade det fortaste han kunde dit och hem...... helt ärligt trode jag att han kom upp igen för att leta efter sina skor !!

Nu ska jag göra en smöremad å trö pa tärna in te slafen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0