Men hjälp !!!

Hur lyckas jag få så lååånga inlägg !? Skriver allt på ett kick.... ändå blir det ju så långt att man undrar om folk orkar läsa det *haha*
Jag pratar fort och när jag sätter igång så är det svårt att få tyst på mig *s* Tror det ligger lite av samma problem i mina fingrar. Börjar jag skriva så går det av bara farten.....

Och ändå så glömde jag berätta om mitt optiker besök hos Björn. Trevlig kille !!! Han hade dock lite att påpeka om min syn *hehe*
Brillorna hämtar jag på tisdag eller onsdag. Svarta D&G. Linserna kommer i slutet av nästa vecka. Då ska jag och Björn öva på att sätta i dom rätt *s* 30 min till ensam i ett pytte rum med en kille i min ålder... Inte för att jag har intresse i honom men det blir lite nervöst när det ska pillas i mina ögon. Undersökas med maskiner där han är 5 cm framför mitt ansikte, med sitt hela tiden. Mitt space, mitt revir blir väääldigt litet och det är jobbigt att försöka vara kläm käck hela tiden för att inte sitta generad och röd i huvudet i 30 min........
Hoppas jag är en "natural lens in putter" så det går kvickt !!!!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Yolanda

Hej Mia! Jag vet inte vad detta handlar om men jag vill påmina dig, att du har en underbar familj njut av dom istället! Jag vet inte vem det handlar om men jag vill ge dig ett råd eller en stöd! Ta vara på det du har omkring dig lägg ner tid på dom grejer som du är rädd om & det som gör dig glad! Det finns människor som försöker få uppmärksamhet och det bästa du kan göra är att strunta vad dom säger för du har viktiga saker här i livet som du kan lägga din tid på! saker som är värd att lägga tid på! dom som vill dig väl! Yolanda

2008-08-31 @ 08:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0