Öljäsning...

Mmm.... jäser just nu upp min annars ganska sladdriga magen med öl....... snart har jag fått i mig en halv 33 cl..... på 2 timmar *suck* Öl är gott, men till mat. Inte att sitta å bara dricka ! Jäser ju bara upp.....

Väntar på Jenny, eller nja....... Asså, jag tänkte säga gonatt när hon kommer hem, ja hem hit. Barnen sover så sött här nu, mina och hennes.
Jenny själv är på bio med sin darling men eftersom Mogge ska iväg med sina jobbar kompisar kl 4.00  imorgon, eller inatt ska man nog säga,  och jag ska på fotboll med Isacc vid 9 tiden så får hon komma hit och sova här. Kan inte komma dragandes med 8 ungar helt ensam imorgon *haha*

Har haft en full späckad dag !!
Vaknade sent, iväg med barn och mig själv. Till jobbet, började röja.........
11.00 åkte vi till Höör och shopade loss. ÄLSKAR att åka dit !! Mitt fredags nöje nu mer :)
14.00 var vi på väg till jobbet igen, var ju givetvis och lämnade material hon våra kunder när vi ändå var i Höör.
Röjde vidare till 16.00.......
Åkte från jobbet utan en enda liten godisbit i sikte.... snålt tycker jag !! *host*

Hämtade barn och körde till Sko Dej. Knoddan köpte skolväska. Givetvis blev det gnäll om att dom ville ha MER, MER, MER !!! Skor ville dom ha....... Ja, ni som har varit hos oss vet om att vi i snitt har ca 14 par skor var..... Vi behöver INTE skor ! Men Ååhhhh dom hade inga som dom ANVÄNDE !? Hur fasen lyckas man ha mängder med skor och inte använda några alls av dom ??
Snorvalpar, bortskämda........

Åkte hem, beställde pizza........
Precis innan vi skulle äta så knatade Flisan upp hit med en bunke tonåringar och sina egna 2 kompisar........ Va händer ??
Jo, ungen har, ihop med sin kompis, startat ena tjejens moppe och kört den rakt in i ett elskåp !!! *suck* Ser hur mina pengar fått vingar .......... 

Jenny å barn kom. Vi käkade lite och sen åkte Jenny..........Har mest städat här och varit en runda på Maxi efter det.
Glömde min dator på jobbet !!! Sitter vid barnens dator nu, den klickar hur högt som helst när man skriver *haha* Mogge ligger i vårt rum och försöker sova, jag hör hur han suckar, i hopp om att jag ska höra honom och sluta skriva......... BIG FAT CHANS !?

Nähä, jag ska väl gå och hälla ut den andra halvan öl och sen ställa mig i duschen.  Sleden är jag, sova vill jag, flottig är jag !!

Haj å ivaj........

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mkt för tipsen =)!! Ja ska skriva ner de så jag har de ;). Vi va precis i affären å såg detta nu när jag kom hem.. De enda jag kunde komma på just då var in i ugnen med den och vitlök i.. Bearnaisesås till och klyftpotatis samt lite sallad då.. Hoppas att de blir bra =). men jag ska lätt prova dina tips en annan gång ;)!

2008-08-23 @ 14:57:19
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: "syster"

hahahaha!!! bra beskrivning av min blogg!!!

tack för nomineringen får jag väl oxå säga, även om jag inte fattar ett SKIT vad det handlar om å hur fan jag ska göra för att nominera???????

hm.... börjar bli komplicerat det här med bloggandet.... innan va det ju bara att pränta ner vad man tyckte å tänkte.... s

2008-08-23 @ 23:23:21
URL: http://jennyahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0