Flippflopp

Finns saker jag vill veta om alla er... nu när jag fyllt i den här listan med massa fullt meningsläsa frågor i något inlägg nedan så insåg jag.
Jag KAN ju göra en egen !? Men det JAG vill veta !!


Så, med den listan jag fyllde i och med hjälp av LInas "jäkla mail lista" (skippade endelsen) så *tada* :

Personligt......

Vad är ditt fullständiga namn ???

Vad är ditt person nr (inte fyra sista) ??

Har du barn ?? Har du det så vad heter dom och är födda år ??

Är du gift, singel, sambo, särbo osv ??

Vad skulle du vilja förändra i ditt liv ??

Party....

Vad tar du helst på dig när du går ut en kväll ??

Vad vill du ha i baren (förutom den snygga bartendern) ??

Dansar natten lång eller sitter å konverserar ??

Släkt......

Släkte du lampan på toa sist ??

Är jag dryg ??

Om ja, motivering:
Om nej, du  har bra tålamod !!

Nu får jag nog lägga mig........ jag som skulle snickra ihop en BRA frågelista !! Så flippar jag såhär...... Ovanligt ?? Naäää

Natti

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men guuud vad det görs listor hihi...

Tack än en ggr för det den 12 längtar redan:)

2008-08-28 @ 08:13:04
URL: http://chictrollelisa.blogg.se/
Postat av: Janni

Nu har jag svarat på din lista=)

2008-08-28 @ 22:06:01
URL: http://livethrnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0