Jobbedá imorgon

Nu har vi haft vårt kvälls besök. Trevligt :)
Körde in till Alex och Anna med lite mat och dricka åt dom. Tog ju långtid där inne.
Hon har TRE kaniner....

Gott med mat !! Hon var en tuff tjej och var glad hela tiden :) Slipper gips görö hon med !! Å hoppa från höga höjder kommer hon nog inte göra mer ;) För det var en rutchkana hon hoppade ifrån, inte en stuttsmatta. Det luskade kluriga mamma Mia ut. Hennes föräldrar har tydligen inte märkt hennes min hon gör när hon inte talar sanning. Precis som hennes far gör...... precis som Micka gör. JAG ser det direkt !! Men jag analyserar och suderar alla våra barn in i minsta detalj ;) Gör förmodligen inte Mogge och Anna.....*s*

Glömde berätta om att den 28 september åker jag å Mogge, Kim å Jackie, Jennie och Fannie (min syster å kompis) till Alanya, Turkiet !!!!! En vecka i solen kommer få mig att må som en PRINSESSA !!!!
Å en hemlis..... detta blir min FÖRSTA resa utomlands i hela mitt liv !!!!! På tiden va ?? 32 år gammal !! LÄNGTAR !!!

Å jag längtar efter Magda !!! Ska träffa henne på fredag, när vi anländer till Nabben.... Sen ska jag kidnappa henne så jag får ha henne för mig själv !!! För varför ska JAG behöva dela henne med alla andra som får träffa henne oftare än mig, fast hon är MIN ??? Ser INGEN anledning till att dela med mig alls..... ;)

Nu ska jag duscha, borsta tanden och sen sätta igång min ljudbok, Gömda av Liza Marklund. Sjukt bra bok !! Eller hemsk sanning kanske man ska säga......
Iaf så ska jag ligga i mörkret och lyssna på den. Som man gjorde när man va lite. Somnade till rösten av någon som läste en bok !!
Skönt !!!

Natti natti och sussa så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0