Fredag kväll...

och vi är lika sociala so  vanlligt..... Mogge spelar xbox, jag luskar i HTML och stylar foto, Oliver, Isacc och Flisan glor på Crazy Frog på Mogges dator. Cornelia ligger brevid mig och gnäller o ett sår på hälen hon fick för säkert en vecka sedan... Familjemys på hög nivå !!!

Haft en lagom kul dag på jobbet. Min bror måste vara ett undantag bland män här på jorden.... han har PMS !!!! Satiken så sur på krängd..... Han kommer bli en sån där sur gubbe som går och gnäller på alla och allt hela dagarna !! Ja, som min morfar var !!! Han gnällde verkligen på ALLT man kunde gnälla på !!! Precis som Kim !!
Antar att männen i vår släkt har mens genen... eller iaf PMS genen !! För Oliver är på god väg mot samma roliga inställning till livet......
"gnäll för fan innan någon annan hinner före" Kim, det är ditt motto från nu å för alltid !!
SNORVALP !!!


Imorgon händer det saker..... hemliga saker..... Men tyvärr innebär det att jag inte har någon bil. Jag kommer va såååå sugen på att åka iväg HELA dagen BARA för att jag inte kan köra någonstans !!

Men jag har sagt åt Emma att hon ska komma upp en sväng.... för Sara dumpade vår frullemorgon !!! SVIKARE !!!

värsta frullenobbaren !!

Nädå älskling.... tycker du 318 kr i timmen går att jämnföra  med priset att gå miste om några timmar med mig så.... *snyfft*

Nä, ja har minsann MASSOR att göra !!! Städa GRUNDLIGT, packa MÄNGDER och hålla styr på MONSTER UNGAR !!!
För Mogge han ska på kuligheter och jag får inte följa med !!!

Har köpt lösfransar idag... singel fransar... Vilket är bäst ? Singel eller hel rad ?? Köpte ett till paket med tippar.... så jag slipper springa runt med långa naglar på 3 av 10 fingarar !! Sen kommer jag få köpa ett paket till om 2 veckor... jag är GRYMT ekomomisk !!! *haha* Men äh !! Det kostar att ligga på topp !!!!
En underlagskräm blev det oxå....... används sällan men av någon konstig anledning tar den slut ändå !!??? *host*Flisan*host* SVINDYR !!!
Köpte jag mer då ?? Hmm.... skulle köpa hårfärg, men kom på att om 2 v så är färgen ur mitt muppiga hår igen. Får köpa och färga när vi kommer hem från Nabben.
Ska jag köpa svart/brun eller mörkbrun/röd ???? Säg nu inte "ta en ljusare brun" jag VILL INTE. Trivs inte. Å sen är det bättre med en svart eller vädligt mörk. Min utväxt blir ju svart så.... ser inte så dumt ut då.

Ringde "min" nätbutik och bad dom skicka klänningen till Nabben istället. Annars kan det ju bli lite panik... om jag får vänta med att prova tills jag kommer hem. Skiter det sig så åker jag in till Kalmar och köper karta som leder mig raka vägen till VILA butiken där !!

Skorna har jag schemalagd övningstid på... Nu klarar jag trappor !!! På sne dock.... men jag har en hel städa och pack dag framför mig som ska kombineras med "megaklackaskoövning".
Mogge spärrade upp ögonen och fick fram ett " åh jävlar", när han såg dom....... Men helt ärligt, så illa är det inte. Men har man gått i skor med klack på 0,5 cm i hela sitt liv så är det mycket !!!
Micka var åskådare när jag "hög knäade" mig fram och tillbaka genom lägenheten igår. Var nog lagom garsiös och smidig.... hon fick tokstirr och la till med fågelholk minen.... Frågade henne om mamma var fin i sina nya skor, men hon var förmodligen mållös, satt där och gapade bara......

Nä, har nog svamlat massa denna gången oxå. Ska skriva i vettig tid imorgon, Eller slänga in lite meningslösa inlägg under hela dagen kasnke....... har inte bestämt mig än.......

Mys med Mogge hägrar och nu ska jag in på toa och gör mig fiiin :P (usch vad jag ljög.... jag sitter på toa !! Haha... sen jag fick bärbar dator så är det en dröm att skita !!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha.......ASG

Helt underbart ju.....jag på en tidning! Hahaha och den snyggaste bilden av mig med ju! Tack söta du!



Får man publicering varje gång, så är det ju en bonus extra att svika dig.....megalön + omslagsbild! WOW!

Jag tjänar ju faktiskt på dig i alla lägen?? GÖTT!



LOVE YOU! Hörs i veckan!



PUSS!

2008-06-29 @ 00:16:37
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0