En liten snabbis ;)

Jag har mellan 80 och 148 visningar av mina inlägg i min blogg varje dag.... Hur kan det vara att det "bara" är mina trogna komenterare som slänger in ett livs tecken ??
Det är ABSOLUT inte på ett otrevligt sätt jag menar, utan mer en "inbjudan" till alla kända och okända läsare att slänga in ett "hej" eller något ;)
Jag är en glader människa och tycker bara det är kul att se era komentarer :)

Ja, mitt lilla "fan" som så smidigt la in en komentar anonymt men lämnade efter sig ett ip nummer som enkelt spårades kan ju slippa *s* Jag vet ju ändå att hon är här och läser varje dag :p

Det är ju inte utan att man blir lite nyfiken när det är så många visningar !!!! Vilka är det som följer mitt liv ??

Ja just det, innebär  antalet "unika besökare"  det antalet människor som varit inne och läst ?? 
100 "unika besökare" har läst ett inlägg men det är 148 visningar..... Ja, det är väldigt många mer sidvisningar varje dag mot vad det är "unika besökare"......
Någon vänlig som vill förklara ??

Puss å kram ;)


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Jag förklarar....
Unika är med egen ip...
Så om jag är här tre gånger på en dag blir det 3 sidvisningar men 1 unik..
Hänger du med ???

2008-05-29 @ 19:40:36
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: Evelina

Jag är en av de som läser och inte kommenterar... Ska bättra mig.. Ha en trevlig helg. Kram Evelina

2008-05-29 @ 20:53:23
Postat av: Sara

Älskling!

Du vet väl att du är intressant och skriver en massa roliga saker hela tiden! Sen har du ju en stor familj, så det lär ju hända något varje dag!
Jag älskar att hitta nåt kul att läsa på din sida, när jag loggar in här!

Nu kör jag och jobbar! Så ring inte imorgon förmiddag nu.....*L* PUSS!

2008-05-29 @ 21:06:21
URL: http://Sara75.blogg.se
Postat av: Anonym

hej
ring
Micke
mupp

2008-05-29 @ 21:23:27
Postat av: lisa

Hellu!

Va på minimi sida som länkade hit..så nu har jag fastnat här också=) lisa

2008-05-29 @ 21:32:52
Postat av: Janni

=) Hej! Jag är oxå liiite skyldig nu den sista veckan:)

2008-05-29 @ 22:42:25
URL: http://livethrnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0