Usch !!!

Nu kommer det lite arga känslor i kroppen. Å vad är då bättre än att skriva av sig här ???

Det handlar om 2 människor som jag ställt upp för i vått och tort. Den ena av dom är och har alltid varit falsk och väldigt oberäknerlig, förlusten hennes "vänskap" är en befrielse. Den andra trode jag mer om än så om........ Men tydligen var det av samma skrot och korn.....
Efter många års skitsnack om varandra, så fann dom varandra. Å hjälp vad jag fått veta av människor hur dom snackar !!!
Anser mig lycklig som inte längre går och tror att dessa falska personer än vänner åt mig !!

Men SHIT va det gnager mig att jag la ner sååå många år och engagemang i den ena..... Kommer aldrig aldrig någonsin förstå hur man kan va så beräknat falsk under så lång tid  och dölja det så bra !? Handlade det om att utnyttja kanske ?? Ja då lyckades hon.... det vill jag lova !!
Mogge sa alltid till mig att - Hon sitter här alltid, jag vill inte ha henne här jämt. Ditt och mitt förhållande körs i botten pga detta.
Dum som jag var så tyckte jag att hon var värd så mycket att det han sa inte spelade någon roll !!!! Henne framför alla andra....
Det är såååå förbannat irriterande att jag sumpade så mycket för att jag trode att hon var min vän !!!!

Jaha... känns det bättre nu ?? Haha, neeeeeeeeeeeeej !!!! Ännu mer förbannad !!! Men vet ni vad ?? Det man gör mot andra får man oftast i ryggen själv en dag !! Å gissa om det kommer svida på ett riktigt vidrigt sätt då ;)  *mohahaha*

Aja, nu får det räcka för idag..... ska ju upp till skolan med Knoddi imorgon. Känns som det aldrig löser sig det där :(

Natti natti och sussa gott ;)

Älskar mina små änglar/troll/monster och  Mongo Mogge ;)

Kommentarer
Postat av: Pernill@

_Du vet Karma !!!
What goes around comes around...
De sitter snart i skiten båda två..
Så enkelt är det.
Puss på dig.

2008-05-05 @ 18:25:04
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: favvo-kusinen

du har så rätt så rätt... fått höra mycket även utanför "kretsen".. googlade ditt namn men skippade alla porrsidor för att istället fokusera på denna helt underbara blogg.. själv skriver jag en bok, du är med.. vad vill du heta? messa ditt namn.. puss o kram.. love u.. see u.. miss u

2008-05-12 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0