Mysdag

Mickans fördelsedag :)  Vi bowlade som planerat klockan 12. Gick väldigt bra för barnen, inte líka bra för mig. Vi hade 2 barnor, 3 stora barnen på en och jag mer 3 yngre barnen på en.
Ungarna var helt toppade och slängde iväg klot hejvilt !!! Jag har en bunke bowling proffs här ;)

Vidare till öppna med glass och kex i stora lass....... Fikade och pysslade. Fyndade i affan :D

Hemma så var det gårdagens väldigt sena middag i repris.
Nu så har vi precis avklarat årets första glögg mys framför tvn :)

Vi hittade kameran precis !! Slänger in bilder allt från en minut gamla till dagar gamla :)

Mickan som smyg fotar mammlans bloggande (precis nyss)


Andra lägger upp bilder på sina nystädade hem... Jag lägger upp på mitt "redo att städas hem". För ni ser att dammsugaren och sopsetet står framme va ?? (taget nyss, fotograf: Mickan)


Mickan på sin födelsedag, på väg att bli sjuk :(  Hängig och blek... (nyss)


Men man är aldrig för sjuk för att muppa sig !! (nyss)


som sagt..... (nyss)


Mammlan hänger på utan protester


Pigg än sålänge ! (nyss) Flisan och Micka


Alex har pysslat på Öppna (måndags)


Pappas gener... Oliver (söndags)


Isandes kall dag !!! Var tvungen att fota vår fina Ikaros klädd i is ;) (lördags)


Pissepaus på Donnken i Halmstad !!! Eller var det i Falkenberg ?? Aja, på vägen till Gekås Ullared iaf !! (fredags)


Egenkär !! Alex fotar sig själv ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0