Städa städa varje fredag, d tycker jag är KUL !!

Eller inte.......

Ok, jag har sanerat toaletterna.
Dammsugat nästan hela lägenheten.

Ja.... för duka kunde jag inte, eftersom jag inte hittade någon rosa pappersduk till borden. Bara en lila duk fanns, å det skulle Micka INTE ha. En rosa var det, ingen annat.
Nu får jag fara till EKO imorgon helst innan dom öppnar.... För jag får FRISPEL på att inte ha allt sådant klart dagen innan !! Å tyvärr får det duga ,med lila då, för EKO har inte heller rosa kostigt nog.
Ja, men som sagt så är ju en duk bra att börja med om man ska duka.... Å nu täker jag mitt förbannade pucko till och kommerpå att rosa underlaka hade jag ju kunnat ha som duk.
Jag är en sån extremt dryg idiot !!
Fan....

Ja, Smörgåstårtan, den hade glömt rödlöken till, å det ska va i fyllningen. Kan inte gärna bygga ihop den idag å slänga i rödlöken imorgon ju.

Tårtan till barnen.... ja, jag glömde köpa barbien som ska va i mitten (prinsess tårta där tårtan ä klänning) Men den är ihop byggd och ska bara göras fin imorgon. Om jag inte glömmer köpa barbie vill säga.

Tårtan till vuxenkalaset, det ska va en ricecrisp tårta. Jag va så jäkla duktig å köpte äggen till marängen, men nog fan glömde jag ricecrispen !!! Å hur lätt är det att göra en tårta å lägga på bottnarna nästa dag ?? Nä, precis.

Ballongerna som skulle hängas upp överallt, dom hade jag glömt köpa snöre till !!! Hela lägenheten är fylld med 50 uppblåsta ballonger nu på golvet nu.


Men jag har delat korven och gjort dom små grönsaks paraplyerna klara. Skit bra va ??

Min ENORMA rentvättshög ligger kvar på bordet i finrummet.
Tur för alla andra att dom åker här ifrån imogon (ridningen)så dom slipper mig !! Jag kommer va en satmara sista timmen innan folket kommer.
Å en sak som är säker är att jag kommer inte hinna allt jag ska göra.
1 smörgåstårta
1 ricecrisptårta från grund
2 barbie tårtor
50 korv och köttbulle spett
Vika mängder med tvätt OCH lägga in det i rätt rum. (Janice kan intyga mitt berg, å har inte krympt under dagen)
Handla allt som jag glömde idag.
Duka
Klä och sminka mig. (jag har köpt en egen prinsessklänning idag)

Ja, det är väl typ det lilla jag ska ta itu med innan kl 12.00 imorgon.
Ställer klockan på 8.00 annars är det jätte kört.... minst jätte kört !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ta det i lugn och ro och stressa inte, så går det mycket bättre och du kommer må mycket bättre med =)! Du hinner endå ;)!

Hoppas att ni får trevligt!

2008-11-29 @ 11:55:06
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0