Jaha ??

66.9.... byxor, tröja och kvällstid........ drar bort 1 kg på det ;)
Ja, så då går det ju iaf åt rätt håll igen, efter mina semester kilon *s*
Det är idag, en enda dag som jag NÄSTAN skärpt mig. Skärper jag mig resten av veckan så KAN jag ha höjt mitt strassliga själv förtroende så pass, att det kanske till och med blir utgång på lördag ???
MÅSTE börja dricka vatten. Idag har jag enbart druckit kaffe, inte en droppe annan vätska ! Och OM jag får sova i natt så ska jag in och simma tänkte jag säga....... men det går ju inte. Jag har inget att simma i !! Försöker jag simma i min bikini så simmar jag ur den.....
Nä, men en 30 min promenad i morgon direkt på morgonen när jag kommer till jobbet.

Tänk att några hekto kan tagga en så pass !?

Å inte dämpade det min shoping abstinens precis........

Utgång på lördag, absolut. Nya kläder till det ?? Klart !!
Solarie och vaxning av ögonbryn... sen är jag fit for figth !!

Tänker börja förbereda redan nu..... toaspegeln and waxremsan, here i come !!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Inte som T då som drar av en sisådär 4-5 kg för kläderna :-)

2008-10-15 @ 19:29:38
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0