Dagens måsten, ska och gjort...

MÅSTE städa, rensa och tvätta.
SKA försöka orka göra det jag måste
Gjort lite av allt jag ska och måste

Haft syslöjds lektion här idag... tills jag knäckte nålen. Så nu ligger Mickans täcke och kudde till docksängen halvgjort. Nallen som Oliver skulle sy till Isacc är bara ut klippt... Å mina gardiner som skulle sys upp, dom får släpa i marken ett tag till.....

Mickan har lekt mamma pappa barn hela dagen. Hon är så rolig. Hon är inte mamma åt dockan, för "ahhh, jag är ju för liiiiten mamma *himlar med ögonen* Jag är bara fröken"
Såhär ser en fröken ut nu, i modern tid....
(kolla in skorna)

















Underbara unge. Charmig som få !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi sööööt!

2008-09-15 @ 17:39:30
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe...ja Celina är inte heller mamma....hon är storasyster när hon leker=) Vet du varför?



-Meeen mamma! Jag kan inte va mamma för jag har inga tuttar än!!! haha

2008-09-15 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0