Välkommen till vårdanvd. 94

Vilket LIV här har varit idag !!!!
Alla bråkar och skriker som vildar !

Flisan: - Oliver, får jag låna din svarta skorta
Oliver: - Nä
Flisan: -Meeeen varför ??
Oliver: -Nä
Flisan: -Men joooooo !! MAAAAAAAMMMMMMAAAA !! JagfårintelånaOliversskjortaochjagVILLdet!!
Jag: -Men VAD ska du med den till ?? Den är 2 nummer för stor ju !
Flisan: -Men åhhh... jag ska ha den med svarta leggins och ett skärp i midjan juuuuuu !!
Jag: -Men gå in och fjäska... Fjäska lönar sig !! Att börja skrika leder ingenstans. Säg att han får en puss om du får låna !

*Flisan knatar ner mot Olivers rum*

Flisan: -Snääääla Oliver, du år en puss, snälla snä........
*Oliver rycker skjortan ur händerna på henne och sätter sig på den, lägger av en fjärt*
Flisan: MEEEEEEN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHH VA DU ÄR ÄCKLIG !!!
*Oliver flinar nöjt, sätter händerna för öronen*
Oliver: - OaOaOaOaOaOa..........

Den där skjortan är förliten för Oliver.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0