I väntan på d götta

Så puttrar jag lite här sålängde...

Vi ska käka grill spjut och potatisgratäng *mumma*
 
Har jobbat dagens ranson inne på jobbet.
Har stillat barnens Faffe & Dabbi behov, samt gjort Jossefia besviken eftersom jag inte hade giftas klänningen med mig idag HELLER........
Men imorgon så kanske kolan runnit ur och hjärnan börjat funka igen ??
Håller på att arbeta dagens ranson i hemmet, för att möjligen få en timme över till att sy ikväll ??
Eller skiter jag i allt mög och syr ändå.....
Eller inte. För gör jag det, så blir jag så irriterad på mig själv imorgon.

På fredag är det avslutning i skolan så morgondagens, eller kvällens göra blir oändliga !!!
Locka hår, patta hår, måla MINST 40 naglar, stryka kläder, övertala flickor att INTE smika sig, tvinga Oliver till att INTE visa kalsongerna i ett grymt häng (behöver man väl inte på skolavslutningen iaf)
Ja, jag kan hålla på i all oändlighet.... med då bränner jag maten ;)

Torka liten skit i baken och sen servreas det götte mad !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0