Fått luleklapp :)

Jag suger på att blogga !! Förstår inte vart jag fick tiden till att göra det innan ?? Då jobbade jag ju mer än vad jag gör nu dessutom.
Kan ju ha att göra med att barnen blir större och kräver med tid av mig ?? Eller att jag har ett dubbelt så stort hus nu, som tar evigheter att städa varje dag !?
Men det är det värt !! Jag ÄLSKAR detta huset :)

Hur som haver så har även vi firat jul... Å jag fick en system kamera av mig älskade man <3 DET lär ni märka av här *haha* 990 bilder på 3 dagar...
Här kommer lite från julafton ;)





Ja, det tog ju sin lilla tid att ladda upp dessa få bilderna... Får bli lite mer när jag har gjort mina måsten klart. Städa städa.... Suck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0