Näää...

det var ju inte så uppdaterat där heller ;)

Tänkte skryta lite med att vi ska på julbord i Askersund den 4 december, Mogges jobb. Det innebär att vi måste ta in på hotell, vilket innebär egentid för mig å Mogge <3 Undebart !! Vi kommer sova på samma hotell som själva julfesten är på. Perfekt tycker jag !! Då slipper man asa runt halva stan för att ta sig hem :) Känner jag mig rätt så kommer jag vilja lägga mig ganska tidigt :) Å då kan Mogge va kvar nere å svira lite till ändå ju :) Hotell Norra Vättern kommer vi bo och festa gärnet på :)



Sen den 11 december kommer vi ha julfest för mitt jobb här hemma hos med catering. Liiite mer oglamouröst men ack så personligt och mysigt !!



Kommentarer
Postat av: Morsan

Jasså? Är det inte den stora kändiskåta mamman som börjat blogga igen? Vad trevligt :)



Men du behöver ju inte jobba. Du kan bara skaffa en till satunge och få pengar för det?

2010-11-16 @ 02:04:43
URL: http://www.google.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0