Väntar på samtal

Mannen i mitt liv ska ringa sista samtalet för idag... någon gång snart hoppas jag !! Jag är dyngtrött ! Roar mig här en stund :)

Har letat på fler nätbutiker idag, efter det där blå tyget/gardinerna med vita stjärnor på. Hittar inte.... Hittade röda på tradera, men inga blå... Tradit !

Dagen idag har varit som sig brukar en mådag här hemma...
6.00 tjuter alarmet med följande morgon kaos/bestyr
7.20 startas bilen och rullar mot Färlöv/Önnestad
7.45 lämnas ett gäng barn av
7.55 lämnas resten ;)
Sen tog mamman och tryckte plattan i mattan, moooot MC Donalds för en stor latte. Jag har blivit lite beroende av dom !?
Till kontoret och sen vidare till Höör för ett möte. Vidare till Hässleholm och Finja.
13.00 hämtades knoddar i skolan, hungriga knoddar !! Affären nästa ;) Tunnbröd, Baconost och dricka.
13.15 anlände vi till huset. Käkade och städade lite.
14.00 åkte vi motvilligt mot skolan igen för att hämta fler barn. Åhhh va vi längtar till huset nu !!
14.30 hemma och mammalan börjar med att sy gardiner direkt
17.30 käk
18.30 mot Thaiboxningen, Oliver som skulle träna... och imorgon... och på torsdag.... Bahhh !!
19.00 EKO, Isacc shoppar upp sina pengar.....
19.30 Halvåtta hos mig <3
20.00 Biggest loser
21.00 fix och trix med disk och plock
Nu... SÄNGEN i väntan på att få somna !!

Inget direkt spännande liv *s*

Jaha ? Nu fick jag ett sms.... Romantisk man jag har :p Men men, nu kan jag lägga mig å somna iaf :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0