Lite luddiga svar...

Vätska i lungorna, hög sänka.... Får antibiotika i dropp.
Hade fått göra UL på urinblåsan vid 20 tiden... Såg bra ut.

Ja... Får nöja mig med det då.

Jag är HELT slut men jag KAN inte sova. Blir knäpp :( Imorgon blir ju inte bättre än idag, tyvärr. Hade behövt sömnen...
Får testa en energi dricka för första gången i mitt liv imorgon då ;) Så jag kan hålla mig vaken :D

Imorgon kommer Ingrid hem. Skönt ! Jag behöver ett hundfritt liv (även om Myran är underbar) och avlastning vad gäller mormor. Ingrid har inga barn och inget hus på 350 kvm att underhålla. DET har jag !! Bahh...
Efter en dags sängliggande + en dag på akuten med mormor så ser det hemskt ut här !!
Det värsta är att jag får åka in till henne imorgon förmiddag igen så hon inte känner sig ensam. Stackarn...
Sen måste jag städa ordning i hennes lägenhet. Hon hade slagit sönder en del saker när hon trillade, spillt ut mat med.. Det vill hon inte komma hem till tror jag.
Seeeen kommer ju Ingrid hem. Får göra lite fint där med, vi sov ju där en natt. Måste fixas till...

Suck, just nu är jag liiite liiite bitter ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad tungt det låter! Drar du hela lasset själv? Finns det inga andra släktingar som kan ställa upp också?

DU har ju en stor familj, hus mm att också hinna med.

Hoppas din mormor(som är väldigt söt måst ejag säga!) kryar på sig snabbt!

2011-12-16 @ 08:11:46
URL: http://www.luckydays.me
Postat av: Magda

Håller med dig Åsa, ni andra måste hjälpa Mia!! Jag vill inte hälsa på dig på sjukhuset;(.

Puss och styrke kramisar till dig

2011-12-16 @ 09:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0