Lite märkligt !!

Har inte skrivit här på ett tag... Är ju lite dålig på det numera. Men tydligen hittar folk hit ändå ;)
Idag ringde det på min telefon, mitt under Cornelias utvecklings samtal. Det var en reporter på Kristianstads bladet !! Dom hade läst min blogg och undrade om hon fick göra en intervju med mig, eftersom det är mordag på söndag.
Jahapp.... så så bidde det. Imorgon kommer dom hit efter jobbet och ska prata och fota.... Gillar inte va med på foto :(
Men så på lördag så ni få människor som läser här än, köpa Kristianstadsbladet :D
Men när jag ändå gör ett inlägg så ska jag passa på att slänga in lite bilder från i helgen när vi var på Winnödagen nere på ip.
Nä men nu ska jag försöka städa lite inför i morgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0