Äntligen snart fredag !!

Snälla gode Gud, ge mig en mildare vecka nästa vecka !!

Cornelias nya medicin verkar göra henne lite bättre !! Hon började få ont i öronen i Turkiet och sen har det gått upp och ner, mest ner. Nu är vi tre läkarbesök och två antibiotika kurer rikare, hoppas verkligen att det räcker ! Stackars ungen !
Lite stackars mig med för det är inte kul att vara mamma och inte kunna få smärtan att försvinna ! Skär i en :(

Jag har handlat lite i Tyringe idag. Lock till sposplattorna och salt & peppar kar, båda med rosor på såklart ! Köpte en kick till Isacc som han skulle få nästa söndag när han fyller år. Meeeen som vanligt kan jag inte hålla mig ! Dom fick den att dela på idag så får Isacc ha något annat i present ;)

Eftermiddagen bjöd på en runda till Willys och efter vi lastat av och packat in så blev det någon timme hemma hos Nellie. Fick minsann morotsstänger och dipp när jag ratade kladdkaka !! Snacka om bortskämd !

Nu ska jag slumra lite, natten till idag spenderades vaken med plågad liten Cornelia :( Ja ä pömsi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0