För alla er tvivlade:

LCHF funkar !!
Jag har imorgon ätit LCHF i 1 vecka. Vägde mig idag och -4 kg är ett faktum :)
Eftersom jag inte kan mitt LCHF till 100% så har jag råkat fuska ibland. Stoppat i mig mat jag ska undvika. Men ingen fara säger experterna.
Jag blir bättre och bättre på vad som är "no no" mat och vad jag ska äta för att hålla kolhydraterna nere.

Även om jag vissa dagar hamnat på 39g kolhydrater så har det uppenbarligen funkat. Så jag tänker sätta min gräns på ca 20 kolisar om dagen. Men på helgen vill jag unna mig lite mörk choklad så där kör jag på 40 om dagen. Vill jag sen spurta lite så får jag sänka det lite....
Får ju känna av hur det funkar. Ingen är ju sämre än att man kan ändra sig ;)

Å just det !! Glad alla hjärtans dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0