En bit in på dagen ;)

Vi har bowlat våra två timmar nu. Åååå va drygt med två timmar !! Jag började få frossa och bli yr efter 30 min. Lyckat !!
Fick köpa kaffe på kaffe för att orka hålla ögonen öppna... Vill bara få tillbaka orken och kraften nu. Jag kan hosta och vara täppt i näsan, bara jag kan få orka !!
Barnen fick bowla klart min runda medan jag satt och huttrade under min jacka.

Skulle gjort lite ärenden på vägen hem, men det får vänta !! Ville bara hem.

Middagen var den som vi skulle lagat igår igentligen, köttfärssås och spagetti. Cornelia önskade blåbärspaj till efterrätt så det blev det :)

Kan inte någon gifta sig i sommar ?? Jag behöver en värmande inbjudan i brevlådan !! Något att längta efter !
Undrar om det ska bli en bra sommar ?? Hoppas det... Massa sol :)

Jaha, nu ska vi fortsätta vår mysdag. Film med chips och dipp på Cornelias rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0