Idag har kaffet flödat !!

Här har verkligen varit fullt ös idag !!

Lagom till frukost kom Kim och barnen hit. Kaffe och tragg.....
Strax där efter kom Janice och Johan, mer kaffe... Å så kom Patrik. Ännu mer kaffe och tragg !!
Janice hjälpte mig att färga håret medan killarna löste världsproblem i matrummet.
Vid 16 tiden lämnade sista kaffe gästen oss och nästa besök kom. En av de stora barnens kompisars mamma. Vi snackade en bra stund om en hel del saker som barnen gjort sina egna historier om.
Tonårsförälder är inget kul att va !!

Hur som helst så vid 17 tiden körde jag sedan in dom stora barnen till Arenan. Eller jag släppte av dom där... Hoppas verkligen det var dit dom gick med.
Handlade på vägen hem och bytte bil med Kim, som tog vår bil hem då han fick med sig Isacc och Mickan oxå.

Hemma vid 18 tiden. Lagom till att Liz och Håkan kom på en kopp kaffe. Ännu mer prat om de stora barnen och deras total vändning i humör och beteende. Snälla snälla låt denna tonårs tid vara över snart !!

Middag intogs efter deras besök och sen hamnade vi, sega, i soffan !!
Mogge har köpt guitar hero idag så han och Isacc är limmade till gitarren ;) Men snart är det The Voice och då är tvn min :)

Kan säga att jag ordentligt mör efter denna intensiva dag med mängder av besök !! Kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0