Nu ska det väl gå ?

Jag har min "shape up" app på telefonen som säger precis hur mycket jag kan äta om dagarna. Bara där borde man ju fixa någon liten viktnedgång ??

22/1 drar jag igång en "vikt klubb" med ett gäng tjejer. Vi kämpar ihop mot våra mål och får böta om veckomålen inte nås.

Hoppas detta kan göra susen för mig :)

Dagen har varit hur bra som helst !!
Lååång skön ensam morgon :) Sen underbar frukost och direkt på det, underbart kaffebesök av Thomas och Pernilla och barn. Inte alls framtvingat. Helt spontant, lovar ;)
Efter besöket så tog vi oss en liten vilopaus i sängen.
Kaffe med Tummen.
Ny vilopaus i sängen ;)
Vid 16.30 kände jag mig lite för utvilad och kollade med Kate om hon ville ta en promenad med mig.
Det ville hon ;)
Hemma igen vid 19. Middag. Hämta hem stora barn. Utfodra dom och deras kompisar.
Och nu ligger jag här i min säng och kollar på tv :) Hulken tror jag ??
Ska tvinga in min roliga man som sitter limmad vid xboxet så han får någon timmes sömn med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0