Åååå nu ska jag kräka av mig mitt gnäll !!!

AAaahhhhhh vilken dag !!!!!!!

Ingen sömn inatt, ångest över min lilla Knodda :( Kollade friskolor, ska ringa runt imorgon,
Upp efter 2 timmars sömn, vid 6. Väcka barn..... klä mig, väcka barn, sminka mig.... väcka barn, skrika på barn som fortfarande inte gått upp (läs Oliver och Micka) Klä barn.....
7.10 körde jag till dagis i Färlöv. 7.35 slirade jag tillbaka till Fjälkinge och bort till skolan.
En hel dag i denna outhädligt stökiga klass...... HUVUDVÄRK !!!
Hem och lämna av barnen vid 13.15... in till jobbet. Iväg på möte, tillbaka till kontoret. In med tvätt, en flabb kaffe och sen till Färlöv och hämta små barn vid 16.
In i affären i Fjälkinge vid 16.40 och shopa hamburgare (snabbt och enkelt). Hem och steka, äta ståendes medans barnen åt..... På med kläder på alla igen och iväg till Olivers träning som börjar 18.15 inne i stan. Glo på fotboll med en skrikande Micka som ville hem och sooooova !!! In i bilen med skrikande unge och iväg till affären på söder... muta med god dricka och choklad ;)
Tillbaka och hämta Oliver direkt efter.....då va klockan 20.00....... Hem, bära upp allt mög ur bilen. Ge ungar mat och börja stimma med tvätt, disk och allt annat som ingen annan gör åt mig *s* Ungar i säng vid 21 och jag stimmar runt med mina dags sysslor en timme till.........
NU är klockan 22.22 PIIIIP och jag ska upp om..hmm......cirkus 7,5 timmar... och då börjar det roliga igen :)

Sara min Sara kommer imorgon :) Lite tjej mys och så får vi ju hit storstads gästerna oxå :)  Blir en underbar valborg, det känner jag på mig !!!!!

Sovedax, natt :)

Älskar er, mina knoddar och så såklar min egen Mogge :)

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Alltså ärligt hur ORKAR du ?????
Jag kommer hem till dig och tar tvätten....
Jag har ju ändå inget liv :-D
Ha en riktigt trevlig Valborg.
Jag är sååå glad att du börjat blogga.
Så kan jag hålla lite kolla på dig :-p

2008-04-30 @ 08:34:43
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0