Men varför ??

Varför sitter jag uppe ?? Jag ska sova....... behöver sova......... måste va fit for fight imorgon.
INNAN jag MÅSTE sova, så MÅSTE jag duscha.... stinker, kan ställa luggen . Tror inte på mig ??? Du ska få bildbevis !!

Vassego, äcklovitch !!



Jag är inte bara ett äckel, jag är ÄRLIG oxå !!!! SÅHÄR vidrig är jag efter en dag på jobbet och enkväll i Mogges lgh. Äcklel päckel..... men jag ska sannera mig. Kan ju inte ligga å lukta illa (fick inte skriva fisk för Mogge, men han sa inget om att det inte fick stå inom parantes)

När vi ändå snackar fisk......
Fikade hos Mogges granne Elsa idag. Hon berättade om en ny granne som kom och ringde på en dag.

Nya grannen: Har du sett min Fisk ???
Elsa: ??????
En annan granne (manlig): Nä, men dra du ner brallorna så ska jag glo !!

Nu visade det sig att grannens Fisk är en katt som går lös på området och inte hade varit hemma under dagen.... *haha* Hon KUNDE ju börjat med att förklara vem Fisk var !?

Natti gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha döpa en katt till fisk =P??! Tack så mycket för kommentaren om min klänning och mig hihi =). Ja visst är hon sjukt söt lilla Clara! Jaså du hehe, du ska käka snabbis i morgon du ;) hehe.. Vi har ju lite annat med än burgare men ärligt talat så är ju burgare godast =D! Kram

2008-08-26 @ 00:25:59
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Hmmm tyckte du såg ut mest som vanligt asg

Tyckte väl att det en underlig fisk stank här innan igår..

Undrar om det var du eller katten ????

Pöss från Stilikonen..

2008-08-26 @ 18:33:07
URL: http://minimi05.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Jag såg ingen Mia idag....? ;)

2008-08-26 @ 22:40:46
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0