Mmm...

Vaknade...
Seg morgon....
Kom iväg till stranden vid 12 tiden...
Solade och badade med min mamma och lilla syster Jennie
Åkte till Jenny och snackade skit...
Åt pizza
Småfisarna stannade kvar hos kusinerna, sova över :)
Åkte hem
Hamnade i soffan...
Tankar...
Undran....

Har fått för mig att jag nog behöver garska upp mig. Jag behöver sätta MIG i centrum själv ett tag nu. Inte leva hela mitt liv för Mogge. Menar, han lever ju inte sitt för mig...å varför skulle han ??
Nä, imorgon får det bli fest, utgång och en rejäl dos av "egolapande". Jag duger, jag är bra, jag ska visa mig själv att jag finns, jag lever och jag kan !!!
Så, istället för att jaga "Mia och Mogge tid" så ska jag börja jaga "Bygga upp Mias ego tid" igen !! För mig, åt mig, med mig !! Å jag ÄLSKAR att vara mig...... aldrig aldrig ska jag tvivla på om jag är jag på rätt sätt. Aldrig aldrig ......

Nu ska jag duscha. Lägga mig och lyssna på Gömda.... snart klar *s*


Kommentarer
Postat av: Jenny

men klart att du ska va DU!!

å klart att du ska tänka på DIG!

Det borde alli vi tjejer göra lite mer å oftare!!

GO MIA!!

Å nu sover de små liven sött....

Efter mkt springande upp å ner... PUST!

Å du....

Micha ville ha både napp å välling! hahaha

kram kram!!

2008-08-02 @ 00:07:35
URL: http://jennyahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

ABSOLUT så ska vi tjejer vara mer ego=) Inte leva för att finnas för karlarna, utan för att vara bara "jag"... jag hejjar på dig mia:D

2008-08-02 @ 10:39:14
Postat av: Pernill@

Japp ego dax !!!!!!!!!!!!

2008-08-02 @ 19:54:48
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0