Statistiken för engagemang ökar !!!!

Hehe..... OJ vad det tog fart på besökandet på min blogg !! Nu jäklar händer det saker och DÅ ska man va med och "höra" det senaste !!! *haha*
Ja, det är heeelt ok, bloggar är till för att läsas :) Tyvärr är man inte alltid så anonym som man tror när man går in i någons blogg och läser. Så att hon har "några" på kroken är glasklart. Men det gör inget :) Alla är hjärtligt välkommna, jag tycker om att ha folk på besök ;) Fortsätt gärna titta in :)
 Men mer utrymme än såhär kommer jag inte ge dom där människorna. Så otroligt dumt (åter igen) av mig att ens bry mig !! Hade inte gjort det heller om det inte var för att henns man ringer upp en väldigt närstående till Jenny, som inte ens känner mig, och drar in denna personen i något som dom kokat ihop, börjar snacka om MIG med någon som står som ett frågetecken i detta ..... !?
Men det är klart, man vinner ju oftast mark där "fienden" inte har har satt sin fot.

Nu såg jag att det finns nya inlägg att läsa på blogkoll !! Himla bra sida det där. www.bloggkoll.com Man lägger in vilka bloggar man vill läsa, sen får man mail varje gång någon gjort ett nytt inlägg........ Smidigt !!
Ska kila vidare och läsa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, visst edet konstigt?? Dra in en stackare som inte har en aning om ngn ting??

Som inte har en aning om vem du e ... eller vad du å jag har för relation...

hmm...

men fullt normalt?? eller??

nä.... man blir visare för varje dag som går, å lär sig ngt nytt varje dag...

tar med mig detta i bagaget...

kram på dig

2008-08-07 @ 00:49:25
Postat av: Pernill@

Jag sa ju att det skulle komma fram till vederbörande....

Så stel kan man inte vara att man missar.........



Ohooooo så elak jag kan vara asg

2008-08-07 @ 18:47:59
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0